niedziela, 13 września 2015

TheMikirog przechodzi kampanię 2/2

Witajcie!
Po przejściu pierwszych pięciu misji można już zacząć zrywać sobie włosy z głowy, bo następne misje mogą nas szybko zniechęcić i wymagać parędziesiąt prób, dlatego czytaj uważnie i ufaj swoim zmysłom! Wczuj się w bohatera i użyj wszystkiego czego się nauczyłeś na blogu, by w końcu przejść grę.

ZAWODOWE OTACZANIE
Powrót do trudności ze wcześniejszych misji. Rozgrzewka przed wyzwaniami. Tutaj będzie głównie dominować celność i mądre wykorzystanie bonusów. Pierwsze co musisz zrobić to dać skrzynkę TNT na tor. W dowolnym miejscu. Może się przydać później.
Fala 1
Parę Spazów będzie chodziło na trzech różnych torach. Bądź celny i wykorzystaj zdobyte bonusy. To wszystko.
Fala 2
Spazy i Kronki. Taktyka jak w pierwszej fali.
Fala 3
Nadchodzi szybki Ninja! Złap go bombą mrożącą, przyklej mu do głowy lub znokautuj miną. Za nim idzie Zoe. Załatw ją bombą lub miną. Nic takiego, prawda? Grupa Spazów ruszy zaraz po Zoe i Snake'iem. Tutaj wykorzystaj bonusy, by ułatwić sobie pokonywanie.
Fala 4
Ta fala może odjąć parę żyć z licznika. Ta fala liczy tylko Zoe wychodzące na różne tory o różnej częstotliwości. TNT będzie tutaj zbędne ze względu na dużą odległość wrogów od siebie. Użyj min lub bomb kontaktowych. One działają doskonale.
Fala 5
Maksymalnie ulepszony Ninja zacznie szarżować w stronę wyjścia. Celnie rzucaj i spowolnij go bombą klejową. Możesz również go zamrozić co sprawi, że po utracie osłony będzie bezbronny. Zaraz za nim czterech Kronków, którzy będą w połowie drogi po pokonaniu Snake'a przy wyjściu. Tutaj możesz wykorzystać TNT, ale jeśli uda ci się ich pokonać bez, gratulacje. Następna fala będzie łatwiejsza z ładunkiem TNT.
Fala 6
Maksymalnie ulepszeni rangersi będą chodzić rozdzieleni na różnych trasach. Użyj bomb kontaktowych, by zdjąć im osłony oraz by ich spowolnić. Jak uda ci się ich przybliżyć do siebie, TNT powinno rozwalić ich wszystkich. Jedna dobrze postawiona bomba również zadziała. Uważaj też, żeby nie spadli na dół. Skopią ci tyłek.

SUPER ATAK
Od tej misji będą pojawiać się szaleni kamikaze. Jednocześnie wrogowie i przyjaciele. Wykorzystamy ich w tej misji, dlatego czytaj uważnie.
UWAGA: Ta fala wymaga czystej strategii oraz ufania swoim intuicjom. Wszystkie poznane teraz techniki i zasady działania twojej broni zostane poddane próbie. Ta fala jest wykonywalna w pojedynlę. Powodzenia!
Fala 1
Dwóch kamikaze i Spazów na platformie. Kamikaze najpierw z prawej, potem z drugiej. Użyj min na kamikaze lub wysadź ich w odpowiednim momencie respawnu. Ze Spazami jedna bomba powinna wysadzić ich obu.
Fala 2
Dwóch Snake'ów z boku i rangersi wspierający bombami. Wykończ Ninje jeden po drugim unikając bomb. Teraz zajmij się rangersami.
Fala 3
To jedna z najbardziej strategicznych fal. Cztery Zoe z prawej uzbrojone w rękawice i bomby kontaktowe. Rzucaj bombami w te Zoe co trzymają fragi oraz uderzaj te co są blisko ciebie, nie zdające sobie sprawy z zagrożenia. Fala będzie łatwiejsza z mrożącymi bombami i odpaleniem skrzynki TNT na wstępie.
Fala 4
Trzy Ninje z rękawicami i osłonami w trójkącie. Na górze ranger rzucający bombami. Użyj bomb rangersa, by zdjąć im osłony. Sam też staraj się mu pomóc rzucając bombami kontaktowymi. Jeśli ich nie masz, ale masz za to rękawice, walcz jeden po drugim, ale uważaj, byś sam nie został uderzony. Raz ogłuszony, zrobią z ciebie miazgę. Po Ninjach pozbądź się Spaza na górze.
Fala 5
Fala tylko na ziemi. Sześć wrogów, dwóch kamikaze, reszta mięśniacy z osłoną i rękawicami. Kamikaze z lewej najpierw, potem Kronkowe również z lewej. Spraw, by kamikaze wbiegł na wrogów. Kamikaze i para Kronków również powtórzy się z prawej.
Fala 6
Duża ilość Spazów rzuca bombami. Jeśli masz wysoki wynik w Deszczu Meteorytów, powinno być łatwiej. Rzuć bombę każdemu rangerowi. Łatwiej ci będzie z potrójnymi bombami, gdyż trzeba działać szybko. Bomby w takich ilościach mogą stworzyć reakcję łańcuchową, która może cię wykończyć do reszty.

SUPER FUTBOL
Tak samo jak w poprzedniej fali, należy powtarzać falę i trzymać się taktyk. W tej misji możesz przepuścić jedną czy dwie flagi i będziesz ginął w sekundach, więc nie zniechęcaj się, gdy cię pokonają.
Pierwsze przełożenie
Biegnij do flagi i przenieś tak daleko jak możesz. Pojawi się Mel i Kronk z pięściami. Rób zygzakowe ruchy, by Mel ci nie przykleiła bomby. Możesz też sprawić, by zabił siebie i kolegę. Jak jest bezpiecznie, przejmij! Jeśli zginąłeś, zrób 360 Jump Punch na osobie noszącej flagę.
Drugie przełożenie
Pojawia się Zoe z pięściami. Zastanów się kogo zabijać w kolejności. Od teraz na 360 Punch Jumpy nie ma czasu. Ogłusz z rozbiegu a potem bież flagę. Taktyka podobna co do pierwszego przełożenia.
Trzecie przełożenie
Pojawia się kamikaze! Wykorzystaj go, by pozbyć się przyklejonych do flagi wrogów. Takim sposobem zabijesz ich wszystkich a ty będziesz mógł dostarczyć flagę bez obaw. Może się nawet zdarzyć, że podczas pojawiania się kamikaze, wysadzi pobliskich w drodze do flagi.

SUPER OTACZANIE
Nic nadzwyczajnego, ale w tej fali będzie więcej wrogów próbujących cię zabić niż same osoby chodzące bezmyślnie na drewnianym wybiegu.
Fala 1
Grupka Zoe chodząca na jednej trasie i Kronk z pięściami na dole. Zabij parę Zoe póki nie pojawi się Kronk. Jak się pojawi, 360 Punch Jump załatwi go. Dokończ falę.
Fala 2
Szybkie Ninje na różnych trasach. Biegają szybko i nie zatrzymają się. Ustaw parę min lub zamroź je bombami, by spowolnić je. To nie wszystko! Na ziemi pojawi się jeden Ninja próbujący cię zabić. Tutaj liczy się trochę szczęścia z bonusami.
Fala 3
Grupa Spazów z rękawicami i osłonami. Rozwal je rzucając bomby kontaktowe i uważaj na Ninję na dole! Tutaj bardziej postaraj się na zadane obrażenia a nie na prędkość zadanych obrażeń. TNT może ci pomóc.
Fala 4
Zoe z pięściami idzie na najdalszej trasie. Ta fala poćwiczy twoje rzucanie na odległość. Na ziemi nie pojawi się żadnych wrogów, więc rzucaj bombami w Zoe. Najlepiej działają mrożące, które sprawią, że spadną na niższe tory, albo na ziemię, by stłuc je. Klejące też są dobre.
Fala 5
Zoe i Kronki na różnych torach. Na ziemi za to pojawią się od razu dwie baby z rękawicami i osłoną. Zabij je. Jeśli zginiesz, rzuć parę bomb na tor. Może któraś zatrzyma intruzów. Bonus multibomba powinno pomóc. Przytrzymaj pierwszą bombę, rzuć i natychmiast wyrzuć dwie pozostałe, by zrobić duża eksplozję.
Fala 6
Na torze znowu powtórka ze Spazami i osłoną. Chodzą na średnim torze, ale uwazaj na Mel na ziemi oraz kamikaze. Rozwal osłony trzema zwykłymi bombami lub pojedynczo kontaktowymi. Mel może pomóc w rozwaleniu wrogów na torze, ale raczej się nie uda ze względu na sposób rzucania bombami. Uciekaj od kamikaze i Mel i staraj się rozwalić Spazów bez obecności intruzów na ziemi.

GRATULACJE! Ukończyłeś kampanię! Nagrodą jest tryb Ostatni Bastion, w którym: tutaj posypie się spoiler. Jeśli chcesz wiedzieć co to jest za tryb, wysil wzrok i spróbuj przeczytać napis pod tym tekstem. Możesz również użyć edytora graficznego, by usunąć białe dookoła niego.
Ostatni Bastion jest to tryb, w którym w zwolnionym tempie walczysz z nieskończoną armią wszystkich wrogów poznanych w kampanii. Ich siła i liczba rośnie. Nie przestają się spawnić nawet, gdy jest duża liczba wrogów na planszy. Zadaniem jest uzyskanie najwyższego wyniku za zabijanie. Uwielbiam dostać achievmenta w trybie Epic xD.
I to już wszystko. Jeśli macie problem, napiszcie w komentarzach, może coś doradzę. Tym czasem do zobaczenia za parę dni, gdzie mamy razem z Dominikiem coś specjalnego!
Czółko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz