niedziela, 31 stycznia 2016

Więcej na temat updata 1.4.63 na Windowsa

 Witajcie wszyscy!


Mój poprzedni post był dość szybki i raczej niezbyt informacyjny. Ten post zamierza to naprawić. Opiszę pokolei wszystkie nowe postacie, jakie trafiły i to będzie raczej opinia na temat nowych postaci niż co nowa wersja ma do zaoferowania. Bo gdybym zrobił post w stylu:
- Bug-fixy
O... Ok. To było bardzo pomocne. BombSquad nie miał tak dużo bugów przed tą zmianą. Ok to wszystko na dziś. Na razie!
Nie... 
Ale zacznijmy najpierw od podstawowych rzeczy.
Jeżeli grasz w BombSquada od jakiegoś czasu na kompie to prawdopodobnie z użyciem testowego konta. A teraz:
 Dobrze to przeczytaliście! Jeżeli grałeś na testowym koncie, OD TERAZ WSZYSTKO STRACIŁEŚ. Ale od czego jest edytowanie skryptów by zdobyć wszystkie postacie? Kogo obchodzi wspinanie się po drabince lig? Tak właśnie zrobiłem a usunąłem wszystkie globalne konta ze swojego profilu Google+, więc mogłem zrobić je na koncie komputera. Teraz kiedy mam rzeczy formalne za sobą, przejdźmy do dania głównego. Z góry tylko ostrzegam że każde kolejne nowe postacie będą parodiami popkultury lub czystymi zrzynami bez jakichkolwiek zmian. Zaczynamy!Nie róbmy flamewaru w komentarzach jeżeli z czymś się nie zgadzasz ok? Jeżeli jakikolwiek będzie to znaczy...

Agent Johnson 


Nie bez powodu umieściłem mem z Morfeuszem na górze. Skoro jesteśmy w tematyce Matrixa, nie należy zapomnieć o wiecznie żywym Agencie Smithie, umm, Johnsonie. W świecie BombSquada zmienił tożsamość. Tutaj może się stroić jak do jakiejś komedii i farbuje włosy jak leming. Nie wierzycie mi? On nie ma ust! On jest lemingiem, potwierdzone info. A co z dźwiękami? Mimo braku ust, jakieś wydobywa! Typowe uffy biznesmena. Całkiem dobra postać, ale żadna nowość. Troszeczkę nie pasuje do świata wyobraźni dziecka ze szpitala psychiatrycznego, ale ok. Let it pass.

B-9000


  Zgadza się. Weźmy drugą dobrą postać z filmu, również antagonistę i zmieńmy nazwę, by uniknąć procesów sądowych. Od teraz można zagrać jako T-800 z Terminatora. Bez jaj. Dźwięki to typowe dźwięki robota a model jest prawie taki sam jak Ninjy, więc raczej nie będę grał tą postacią tak często. Postać w ikonce wygląda badass! To mi dawało nadzieję, że postać może być dobra, ale... powiedzmy sobie szczerze. Dość nudna. Eric pojechał po bandzie dawając te nawiązania do popkultury. Tutaj chyba wszystkie prócz jednej postaci nie jest skądś wzięta.

Pascal


 Ta postać była już wcześniej dodana w wersji na androida, ale na na kompa trafił od razu nowszy update z tą zabawką, więc postanowiłem je umieścić na liście, by ją ocenić. To jest jedna z tych postaci, która pasuje do świata BombSquada. Niewinny, zabawkowy, nudne elementy specjalnie powiększone, by dawały wrażenie nieperfekcyjności. Tux może się chować, nadchodzi Pascal! A tak na serio to jest to dobrze zrobiona postać, zwłaszcza jak się go bije to fajne dźwięki wydane. Jestem sadystą...

 Pixel



On czy ona? Nie wiem i mało mnie to obchodzi. Jeżeli jednak patrzeć na całą postać, zrobiona ze starannością i nie jest tylko reskinem. To jest chyba jedyna postać, która ma coś co porusza się niezależnie od gracza nie licząc głowy i gałkami ocznymi. Mówię tu o skrzydłach. Jeżeli lubisz dźwięki latania w Wesołej Twórczości, tutaj te dźwięki będą towarzyszyć cię COKOLWIEK zrobisz. Na szczęście nie są takie głośne. Leci plusik, there was an attempt.

 Maskotka Taobao


Niespodzianka! Jedyna postać, którą nie zdobędziesz w sklepie, ani prez osiągnięcia i ani jako nagroda za turnieje. Wystarczy użyć MOCY EDYCJI, żeby odblokować tę postać i zagrać jako ta mrówa z chińskiego eBaya. Dźwięki te same co Spaz, tylko wyższe a model jest przesłodki. Od dziś druga moja postać, jaką będę grał regularnie. Gigantyczny plus! Szkoda tylko, że ukryta w kodzie. Pewnie z powodu lekkich bugów z fizyki lub próby udowodnienia, że postać nie jest chroniona prawami autorskimi. W przyszłości można oczekiwać na redesign postaci.

I to są wszystkie postacie. Super, że Eric zajął się wersją na Windowsa i każdy kolejny przeportowany z Androida na komputer jest dla mnie idealną wiadomością. Czekam teraz na więcej map, bo te pewnie przybędą najszybciej po postaciach. Miłej gry i pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To akurat post mojego kumpla ;)
      Nie dziwie sie, ze nas pomylile/as, bo mamy podobny styl pisania.
      P.S Dominiku

      Usuń