środa, 9 marca 2016

Teaser Zajączka Wielkanocnego

HEJ!

Wygląd na to, że miałem rację. Niecałe 8 godzin temu na Facebooku BombSquada pojawił się obrazek z Zajączkiem Wielkanocnym.
Oto on:
Treść posta brzmiała 
"Move over Santa", co znaczy "Przesuń się, Mikołaju".
Mam odnośnie tej postaci dwa pytania:
1. Gdzie jest miejsce na drugi kolor? Będzie to tak jak z Kostkiem? To znaczy drugi kolor odpowiadać będzie WYŁĄCZNIE za tło ikonki? Spodziewałem się czegoś bardziej kolorowego. Wygląda po prostu jak... Zając.
2. Jak on ma biegać na tych łapkach? Osobiście sobie tego nie wyobrażam, ale hej! Przecież prawie wszystkie postacie mają podobne nogi! Zając będzie się wyróżniał. Spodziewam się innej animacji biegu i chodu.

Cóż więcej mogę powiedzieć? Nie mam pojęcia, na jakiej mapie stoi nasz zwierzaczek, ale obstawiałbym Bridgit, sądząc po tle. A może będzie jakaś nowa mapa? Nie wiem, trzeba poczekać do 27-ego.

~SoK
Easter is coming...

1 komentarz:

  1. Wraz z nową minigrą pewnie będzie nowa mapa. CZEKAM na nowe mapy. Każda nowa mapa mnie zadowoli!

    OdpowiedzUsuń