niedziela, 28 lutego 2016

TheMikirogowy Kącik Kreacji: Looie i AVGN

Witajcie!

Długo myślałem nad robieniem nowych postaci dłużej niż wszystkie powieści Stephena Kinga i dokonaliśmy z Sokiem odkrycia. BombSquad to raj dla programistów. Każda zmiana jest mile widziana a robienie tego to czysta przyjemność, zwłaszcza dla tak szalonej gry. Python jest językiem niezwykle wymagającym, niczym danie pudlowi pulpetów w sosie vinegret. Robienie minigier jest cholernie trudne, ale na szczęście Sok zainteresował się robieniem postaci i zmiana pewnych linijek była bajecznie prosta. On pomógł mi dorobić nowe postacie bez zmiany istniejących oraz ja pomogłem mu z robieniem tekstur. Teraz ogarniamy powoli modelowanie w Mayi, więc kto wie, może znajdzie się więcej designów oraz nowe mapy! Póki co, przedstawiam wam moją paczkę z dwiema szczególnie ważnymi dla mnie postaciami. Każda z nich ma własne dźwięki i tekstury. Paczka również odblokuje za ciebie postacie do odblokowania oraz ukrytą maskotkę. Zapraszam! Link do pobrania znajduje się tutaj.


Jeżeli pobrałeś wcześniej paczkę z postaciami SoKa i chcesz dołożyć te, zamiast zmienić skrypt, skopiuj ostatnie liniki opisujące postacie i skopiuj je!


Looie - moja własna maskotka
Wygląd z lutego 2016
Wygląd w grze
Skąd on jest? Już wyjaśniam.
W pierwszej gimnazjum zacząłem rysować na lekcji, bo pan od fizyki powiedział, że jeśli coś się narysuje to lepiej się zapamięta. Ja postanowiłem zamiast typowych patyczaków zastosować inny design. Stąd ta Raymano podobny wygląd. Po dwóch latach postanowiłem zrobić kreskówkę, ale okazała się zbyt skomplikowana w kwestii fabuły, więc dokonałem redesign. Jak stworzę pierwszy epizod, z chęcią go zapostuję. Przez lata postać zyskała swoje imię i charakter. Jest niemową, jest nieśmiały i łatwo się dołuje. Teorytycznie jest to mieszanka dwóch postaci. Jeżeli zgadniesz, dostaniesz medal!

Rysunek z początku września 2015
Rysunek z września 2015
Niżej znajdziesz pilot anulowanej kreskówki i zastąpionej przez inną w produkcji z drugiego stycznia 2016.


A ten film jest usuniętą sceną z niedokończonego pierwszego epizodu. Pokazuje również inne postacie, które stworzyłem razem z Looie'm.


Jak widać na tym poziomie wszystko było rozwinięte. Looie dalej żyje w moim sercu i jest świetnym motywatorem na tworzenie kolejnych dzieł. Dzięki świecie za Looie'ego!

AVGN - on zabierze cię do przeszłości...
Najsłynniejszy kadr z AVGNem w roli głównej
Wygląd w grze
"BombSquad to jedna z mniej znanych gier, która zachęca do gry ze znajomymi. Świetna fizyka i łatwość w korzystaniu ze swojego ulubionego kontrolera to super sprawa! Widać, że twórca włożył w to sporo pracy. Jest tylko jeden problem. TA GRA JEST CHOLERNIE TRUDNA! Bez pomocy kolegi nie przejdziesz dalej niż Super Atak bez masy frustracji. I po każdej śmierci, poziom się resetuje! Co za gówno... W dodatku chcą, byś zapłacił kuponami, by kontynuować grę, jakby mówili 'przegrałeś? zapłać 20 kuponów, ty dupku to zobaczysz jak wygląda ostatni poziom'. Co za chciwe świnie."
- Moja parodia AVGN do BombSquada

Dla niewtajemniczonych wyjaśniam, że AVGN, a jego pełna nazwa Angry Video Game Nerd to seria internetowych filmików, w którym tytułowy nerd gra w różne słabe gry na różne konsole. Wypełnione przekleństwami i niesmacznymi żartami zabawia społeczność już od 2004 roku. Do dziś są robione nowe epizody. Jeżeli brakuje ci nerda narzekającego na każde niepowodzenie w BombSquadzie, ta postać przychodzi z pomocą!


I to są wszystkie postacie! Kiedy uda nam się ogarnąć modelowanie, można oczekiwać lepszej jakości postacie. Praca nad tymi zajęła mi 5 godzin i pełno frustracji z teksturami. Link do pobrania tutaj. Jeżeli stworzyłeś włąsną postać czy minigrę, podziel się z nami na stronie Kreacje Społeczności dostępnej zaraz obok zakładki z naszymi kanałami YouTube.

Za parę postów może napiszę coś więcej na temat tworzenia postaci. Póki co, na razie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz