sobota, 16 kwietnia 2016

Robot Zill dołącza do załogi!

Siemano!

Zrobiłem Looie'ego, teraz czas na inne postacie z mojego uniwersum. Po głosowaniu z SoKiem i swoją ekipą, która ze mną grała, postawiłem na jedną z postaci, którą miałem już w połowie ukończoną dwa miesiące temu. Odświeżyłem modele, dodałem dźwięki i tak narodził się Zill

Zill jest robotem, któremu trochę nie idzie ze zwykłą wymową i jest święcie przekonany, że jest człowiekiem i może wszystko. Ma nietypowe poczucie humoru i często plecie głupoty. Pomyślałem, "o matko muszę zobaczyć go w BombSquadzie!". Oto i on. Dodałem też MNÓSTWO dźwięków, jak:
- 5 dźwięków ataku
- 10 dźwięków śmierci
- 4 dźwięków skoku
- 4 dźwięki spadania
- 6 dźwięków bólu
- 6 dźwięków tworzenia bomb i podnoszenia


BTW, następnym krokiem będzie poprawa mapy Pentomino w gameplayu oraz dodanie nowej mapy, więc spodziewajcie się tego w przyszłości. Póki co, trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz