sobota, 22 sierpnia 2015

Rady do kampanii - 1/2: Przeciwnicy

Heja, heja, heja! Tutaj Dominik z kolejnym poradnikiem! Tym razem pomogę wam w przejściu kampanii, jeśli sprawia wam ona trudność. Zaczniemy od omówienia przeciwników:
Kronk - przeciwnik bardzo łatwy, jeśli nie ma bonusów. Nie rzuca żadnymi bombami, i nie umie biegać, dlatego zazwyczaj stanowi najmniejsze zagrożenie na polu bitwy.
Spaz - nieco trudniejszy przeciwnik, ale i tak nie jest taki groźny. Praktycznie to samo co Kronk, tylko że potrafi rzucać bombami.
Ninja - szybki ćwok, który biega i ma baardzo mocne ciosy (kiedy ma bonusy potrafi zabić dwoma ciosami). Jeśli jest taka możliwość, stań przy klifie, czekaj aż będzie blisko ciebie, wtedy odsun się, a on sobie skoczy - tak o!
Zoe - wkurzająca idiotka, która bierze bomby dotykowe w łapy sekundę zanim ją uderzysz. Najlepiej wyczuć, kiedy weźmie bombę, i rzucić centralnie w jej dotykową bombkę. W najgorszym wypadku straci przytomnośc, więc będziesz mógł/mogła ją dobić.
Jack Morgan - ma on klątwę przez cały czas. Najlepiej nakierować go na jakiegoą wroga. Upiecze się dwie pieczenie na jednym ogniu, albo uciekać przed nim przez 5 sekund - i tak wybuchnie.
Gruba Świnia Mel - nie jest tak łatwy do pokonania jak myślisz. Nie dość, że potrafi biegac, to jesscze rzuca swoimi kleistymi bombami. Najlepszym sposobem jest uciekac przed nim. Prędzej czy później sam wpadnie na bomby... a wtedy nie będzie czego zbierać...
To na tyle w tej częsci, cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz